Sunday, October 23, 2011

Viimati oli siis jälle seis, et kahte lauda kokku ei saanud. Kurb, kuid ühe laua peal ka mängida ei viitsinud ja nii me laiali läksimegi. Ettepanek on järgmine: kõik, kes arvavad, et nad tulevad kolmapäeval kohale, panevad siia postituse alla oma nime kirja või annavad oma nime mulle muul moel (msn, googletalk, skype, facebook, IRL,...) teada. Ja kui kolmapäeval kella neljaks on selle postituse all vähemalt 7 nime, siis kotkas lendab. Sel moel saab igaüks ise ka vaadata, kas kotkas lendab või mitte. Tuled siia, loed nimed üle ning ongi korras.

Eks ma püüan teid natuke surkida ka (nii palju, kui mul kontaktide järgi pähe tuleb), kuid alati on oodatud pisut entusiasmi. Kui hakkab korralikult tööle, siis hakkab ka tingimusteta toimuma, kuid senikaua... njah.

Ehk surkige ise ka neid, kes pole ammu käinud ja neid, kes alles alustavad ning püüdke meelitada endale häid vastaseid ja veel paremaid partnereid.

5 comments:

  1. Mina olen kolmapäeval käpp, aga ühel laual tõesti ei viitsi mängida. sorry.

    ReplyDelete
  2. nagu ikka - mina oleks käpp kui neli lauda kokku saaks

    ReplyDelete
  3. Täna pole lootustki... Katsetame järgmisel nädalal, kui koolivaheaeg läbi saanud.

    ReplyDelete
  4. Kuidas homsega seis on? Kas on lootust mingi mõistlik arv kokku saada? Mõtlesin ise, et täitsa tahaks tulla, aga 100% veel lubada ei saa, võimalik, et on vaja kauem tööl passida. Homme pärastlõunal vast ütlen lõplikult.

    ReplyDelete
  5. Meile Heigoga saaksime homme kohale tulla.
    Tahaks ainult enne kella kolme teada, kas on lootust 2 lauda kokku saada?

    ReplyDelete